Accounting Group
  • DOMŮ
  • SLUŽBY
    • Vedení účetnictví
    • Daňová evidence
    • Zpracování mezd
    • Daňová přiznání
  • INFOSERVIS
  • KALKULACE
  • KONTAKT


    VEDENÍ ÚČETNICTVÍ:

    ODBORNÉ A PEČLIVÉ VEDENÍ ÚČETNICTVÍ JE ZÁKLADEM PODNIKÁNÍ:

      Účetnictví zpracujeme v intervalech dle požadavků klienta, tzn. týdně, měsíčně, čtvrtletně nebo ročně.
      Záleží jen na charakteru a rozsahu podnikatelské činnosti klienta, na jeho potřebách a zejména ze zákona vyplývajících povinnostech.

      Vedení účetnictví pro podnikatele upravuje Zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, prováděcí vyhláška č. 500/2002 Sb.,
      České účetní standardy a mnoho dalších předpisů.

      Vedení účetnictví zahrnuje zejména:

      vedení účetnictví v rozsahu dle Zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví a dalších prováděcích předpisů  (hlavní kniha, účetní deník)
      vedení skladové evidence
      vedení knih analytické evidence (zejm. pohledávky, závazky)
      vedení evidence majetku
      zpracování cestovních příkazů, vyúčtování pracovních cest
      zpracování DPH
      sestavení roční účetní závěrky v povinném rozsahu včetně všech povinných výkazů (rozvaha, výkaz zisku a ztráty,
            příloha k účetní závěrce)
      zpracování Přiznání k dani z příjmů


    Rekonstrukce ÚČETNICTVÍ:

      Pokud zjistíte, že účetnictví neodpovídá platným zákonům, je nutno přistoupit k rekonstrukci.
      Kdy nejčastěji dochází k potřebě provést rekonstrukci účetnictví? Z praxe známe následující situace:

      správce daně kontrolou zjistí chyby v předchozím období – je pak ve Vašem zájmu řádně opravit následná období ještě před
            zahájením další kontroly finančním úřadem
      havárie počítače, na kterém byla uložena účetní data a vy nemáte odpovídající zálohu
      ztráta nebo zničení dokladů
      daňová přiznání (DPH, DPPO, silniční daň, atd.)

       

      DAŇOVÁ EVIDENCE:

      DAŇOVÁ EVIDENCE JE URČENA PRO DROBNÉ PODNIKATELE, KTEŘÍ NEJSOU ZAPSÁNI V OBCHODNÍM REJSTŘÍKU
      A JEJICH ROČNÍ OBRAT JE NIŽŠÍ NEŽ 25 MILIÓNŮ KORUN.

      Co pro vás můžeme udělat v samotném vedení daňové evidence?

      kontrola předaných účetních dokladů a následné chronologické seřazení
      zpracování předaných účetních dokladů a vedení všech zákonem stanovených knih a evidencí
      vyhotovení přehledů dle potřeb klienta
      zpracování daňového přiznání k DPH včetně souhrnných hlášení
      zpracování ostatních daní (daň z příjmů, daň silniční )
      účetní poradenství
      příprava podkladů ke kontrole
      zastupování na úřadech
      předávání dokladů v sídle Vaší společnosti popř. dle vzájemné domluvy

        Po uzavření účetního období obdrží klient přehledně uspořádané doklady za celé období a veškeré sestavy.

       

      ZPRACOVÁNÍ MEZD:

      MZDOVÉ ÚČETNICTVÍ JE TOU NEJDŮLEŽITĚJŠÍ POLOŽKOU, KTEROU MUSÍTE MÍT KAŽDÝ MĚSÍC ZAJIŠTĚNOU,
      POKUD MÁTE SVÉ VLASTNÍ ZAMĚSTNANCE.

      Vedení mezd a personálních záležitostí v rámci vedení účetnictví či daňové evidence nebo i samostatně bez vazby na ostatní účetnictví.

      Co všechno můžeme za vás vyřešit?

      výpočet a zpracování mezd (v měsíční i hodinové sazbě) včetně srážek, exekucí, náhrad, dovolené atd.
      zpracování výplatních listin a výplatních pásek
      zpracování platebních příkazů na úhradu mezd zaměstnancům a dále pro všechny odvody z mezd
      příprava podkladové evidence mezd — mzdové listy a ELDP
      přihlášení / odhlášení zaměstnanců ke zdravotnímu a sociálnímu pojištění
      zpracování přehledů pro instituce sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny
      zpracování vyúčtování pro příslušný finanční úřad
      přihlášení a výpočet částek zákonného pojištění zaměstnavatele
      jednání s úřady a zastupování při kontrolách
      zpracování přehledů pro úřad práce

       

      DAŇOVÁ PŘIZNÁNÍ:

      PŘI ZPRACOVÁNÍ DAŇOVÝCH KLADEME DŮRAZ NA ZPRACOVÁNÍ VARIANT A DAŇOVOU OPTIMALIZACI.

      NEPLAŤTE ZBYTEČNĚ VÍC NEŽ MUSÍTE!
      Tak jednoduché to samozřejmě není, ale určitě se i v mezích zákonů dá udělat daňová optimalizace.
      Co všechno můžeme za vás vyřešit?

       

      DAŇ Z PŘÍJMU FYZICKÝCH A PRÁVNICKÝCH OSOB:

        průběžné aktivní daňové poradenství vedoucí k optimalizaci daně
        zpracování daňového přiznání
        jednání s finančními úřady a zastupování při kontrolách před správcem daně

         

        DAŇ Z PŘIDANÉ HODNOTY:

          poradenství v oblasti DPH
          zpracování a elektronické podání daňového přiznání
          zpracování a elektronické podání souhrnného hlášení, hlášení o přenesení daňové povinnosti

           

          SILNIČNÍ DAŇ:

            zpracování a podání daňového přiznání
            průběžná evidence aut v návaznosti na změny záloh na daň


    Chcete vědět víc? Rádi na vaše dotazy odpovíme. Anebo využijte našeho kalkulačního formuláře zde.
  • DOMŮ
  • SLUŽBY
  • INFOSERVIS
  • KALKULACE
  • KONTAKT
  • © 2025 Accounting Group s. r. o. Všechna práva vyhrazena.
  •