Accounting Group
  • DOMŮ
  • SLUŽBY
    • Vedení účetnictví
    • Daňová evidence
    • Zpracování mezd
    • Daňová přiznání
  • INFOSERVIS
  • KALKULACE
  • KONTAKT


    NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY:

    KOMU JSOU SLUŽBY URČENY?

      Daňová evidence a účetnictví:
      fyzické osoby – OSVČ
      fyzické osoby – nepodnikatele (zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob – příjmy z pronájmu, ostatní příjmy apod.)
      fyzické osoby zapsané v Obchodním rejstříku
      právnické osoby

      Daňová přiznání:
      fyzické osoby – OSVČ
      právnické osoby
      fyzické osoby – nepodnikatele (zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob – příjmy z pronájmu, ostatní příjmy apod.)

       

    PROČ ZVOLIT EXTERNÍ ÚČETNICTVÍ:

      Výhody externě vedeného účetnictví:
      ušetříte náklady na stálého zaměstnance – účetní vč. jeho pravidelného vzdělávání v oblasti daní,  účetnictví,
            mzdové problematiky apod.
      nebudete zatěžováni starostmi s účetnictvím a stále se měnící legislativou
      budete včas informováni o termínech týkajících se Vašich daňových povinností
      ušetříte náklady s pořizováním speciálního software a jeho následných aktualizací
      individuální přístup a přizpůsobení se Vašemu času
      získáte více času pro svou práci, své opomíjené zájmy a odpočinek.

       

      Jak to funguje?

        Průběh komunikace s pravidelnými klienty, kteří mají uzavřenu smlouvu o vedení účetnictví:

         

        PŘEVZETÍ DOKLADŮ OSOBNĚ U KLIENTA:
        Klienti předávají doklady ke zpracování účetnictví vždy do 10. dne po ukončení dohodnutého období (většinou měsíce nebo čtvrtletí).

         

        ZPRACOVÁNÍ DOKLADŮ:
        Účetnictví je vedeno výhradně na základě dodaných dokladů, které jsou důkladně zkontrolovány, roztříděny a zaúčtovány.
        Špatné nebo nejasné doklady jsou následně konzultovány s klientem a po jejich případné opravě jsou zavedeny do účetnictví.

         

        PŘEDÁNÍ ZPRACOVANÝCH DOKLADŮ KLIENTOVI:
        Záleží na klientovi, zda si přeje po pravidelném zpracování účetnictví převzít doklady zpět, nebo je ponechá uloženy v naší firmě
        a zpět je převezme až po roční závěrce účetnictví.

         

        PORADENSTVÍ:
        V průběhu účetního období nastávají situace, kdy se klient potřebuje s účetní poradit, jak postupovat, aby jeho účetnictví
        bylo správně vedeno a daňově optimalizováno. Tuto službu poskytujeme zejména prostřednictvím telefonu nebo e-mailu,
        aniž bychom se s klientem museli osobně setkat.

        Základní poradenství je zahrnuto v měsíčním paušálu, takže za ní klient už nic víc neplatí.

         

        JEDNÁNÍ NA ÚŘADECH:
        V případě, že si klient přeje, abychom byli účastni jeho jednání na úřadu (např. při kontrole na FÚ nebo soc. a zdr. pojišťovně),
        je tato služba zpoplatněna.

         

    Chcete vědět víc? Rádi na vaše dotazy odpovíme. Anebo využijte našeho kalkulačního formuláře zde.
  • DOMŮ
  • SLUŽBY
  • INFOSERVIS
  • KALKULACE
  • KONTAKT
  • © 2021 Accounting Group s. r. o. Všechna práva vyhrazena.
  •