NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY:
KOMU JSOU SLUŽBY URČENY?
Daňová evidence a účetnictví:
fyzické osoby – OSVČ
fyzické osoby – nepodnikatele (zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob – příjmy z pronájmu, ostatní příjmy apod.)
fyzické osoby zapsané v Obchodním rejstříku
právnické osoby
Daňová přiznání:
fyzické osoby – OSVČ
právnické osoby
fyzické osoby – nepodnikatele (zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob – příjmy
z pronájmu, ostatní příjmy apod.)
PROČ ZVOLIT EXTERNÍ ÚČETNICTVÍ:
Výhody externě vedeného účetnictví:
ušetříte náklady na stálého zaměstnance – účetní vč. jeho pravidelného vzdělávání v oblasti daní, účetnictví,
mzdové problematiky apod.
nebudete zatěžováni starostmi s účetnictvím a stále se měnící legislativou
budete včas informováni o termínech týkajících se Vašich daňových povinností
ušetříte náklady s pořizováním speciálního software a jeho následných aktualizací
individuální přístup a přizpůsobení se Vašemu času
získáte více času pro svou práci, své opomíjené zájmy a odpočinek.
Jak to funguje?
Průběh komunikace s pravidelnými klienty, kteří mají uzavřenu smlouvu o vedení účetnictví:
PŘEVZETÍ DOKLADŮ OSOBNĚ U KLIENTA:
Klienti předávají doklady ke zpracování účetnictví vždy do 10. dne po ukončení dohodnutého období (většinou měsíce nebo čtvrtletí).
ZPRACOVÁNÍ DOKLADŮ:
Účetnictví je vedeno výhradně na základě dodaných dokladů, které jsou důkladně zkontrolovány, roztříděny a zaúčtovány.
Špatné nebo nejasné doklady jsou následně konzultovány s klientem a po jejich případné opravě jsou zavedeny do účetnictví.
PŘEDÁNÍ ZPRACOVANÝCH DOKLADŮ KLIENTOVI:
Záleží na klientovi, zda si přeje po pravidelném zpracování účetnictví převzít doklady zpět, nebo je ponechá uloženy v naší firmě
a zpět je převezme až po roční závěrce účetnictví.
PORADENSTVÍ:
V průběhu účetního období nastávají situace, kdy se klient potřebuje s účetní poradit, jak postupovat, aby jeho účetnictví
bylo správně vedeno a daňově optimalizováno. Tuto službu poskytujeme zejména prostřednictvím telefonu nebo e-mailu,
aniž bychom se s klientem museli osobně setkat.
Základní poradenství je zahrnuto v měsíčním paušálu, takže za ní klient už nic víc neplatí.
JEDNÁNÍ NA ÚŘADECH:
V případě, že si klient přeje, abychom byli účastni jeho jednání na úřadu (např. při kontrole na FÚ nebo soc. a zdr. pojišťovně),
je tato služba zpoplatněna.
Chcete vědět víc? Rádi na vaše dotazy odpovíme. Anebo využijte našeho kalkulačního formuláře zde.